Mano kasdienio makiažo produktai: l dalis produktai odai


Sveiki! Tai pirmasis mano įrašas😊. Noriu jums papasakot apie savo mėgstamus produktus kasdieniniame makiaže.

1. Maybelline dream matte bb kremas.

Šis bb kremas sulygina odos atspalvį suteikia odai matiškumo. Saugo nuo saulės spindulių, nes turi spf 15. Taip pat nuo spuogelių atsiradimo, nes turi salicilo rūgšties. Bet tai tik gamintojo ,,nuomonė". 
Su pirmuoju sakiniu visiškai sutinku. Jis tikrai sulygina odos atspalvį ir suteikia matiškumo. Ar apsaugo nuo saulės? Manau taip, bet vistiek reikia papildomos apsaugos. Dėl spuogelių negaliu nei neigti, nei teigti, nes turiu gan lygią odą. Bet man jis tikrai patikiko. Lengvas, matizuoja. Puikus pasirinkimas dienai
Mano vertinimas 9/10
Vidutinė kaina 9,00€
Mano atspalvis: 03 light

2. Maybelline instant anti age eraser maskuoklis.
Vidutinio maskavimo. Nepersunkus paakiams. Turi spf 18, tačiau tai nei gerai nei blogai, nes šis maskuoklis turi nesaugų uv filtra. Neturi kvapiklių. Bet nesigilinant į sudėtį galiu pasakyti, kad man jis tikrai patiko.
Mano vertinimas 8/10 dėl nesaugių koncervantų ir pūkuoto aplikatoriaus
Vidutinė kaina 8,00-9,00€
Mano atspalvis: 03 fair

3.ingrid cosmetics HD beauty innovation transparent pudra

Sausa skaidri matinė pudra nelabai turiu ką papasakoti apie ją. Gerai užfiksuoja maskuoklį ir apsaugo T-zona nuo blizgėjimo.
Kainos nepamenu, o internete neradau😳
Duodu 10/10

ll dalyje papasakosiu apie mėgstamus veido modeliavimo produktus.

Iki pasimatymo


Komentarai